Intrebari Frecvente
Scrie-ne
Scrie-ne
Trimite-ne intrebarile tale in scris pentru a primi ajutor
Scrie-neSuna-ne (L-V: 09:00 - 18:00)
0372 737373
Iti stam la dispozitie.
0372 737373Gaseste un Magazin
Gaseste un Magazin
Gaseste cel mai apropiat magazin
Afla Mai MulteLive Chat
Live Chat
Luni-Vineri: 9:00-17:00
LiveChat
Ultima actualizare in Iunie 2022
Retururi
CAT TIMP VA DURA SI CUM VOI PRIMI BANII PENTRU ARTICOLELE RETURNATE?
Rambursarea va fi finalizata in decurs de 14 zile de la data la care primim solicitarea ta de retur, cu conditia ca produsele sa fie livrate inapoi ambalate, nefolosite si nedeteriorate. Daca alegi sa ne transmiti coletul retur printr-o alta companie de curierat fata de cea cu care lucram, procesul de rambursare a sumelor relevante poate fi extins, in functie de data la care ajungem in posesia coletului returnat.
Rambursarile se vor face numai in functie de metoda initiala de plata utilizata. Astfel, pentru comenzile achitate la livrare, trebuie sa ne furnizezi un cont bancar in care sa iti putem returna suma echivalenta. Pentru comenzile achitate online, prin PayU, suma echivalenta va fi returnata direct in contul tau bancar.
CARE ESTE COSTUL DE LIVRARE PENTRU RETURURI?
Daca ai inregistrat solicitarea de retur prin intermediul Serviciului Clienti si alegi sa predai coletul catre GLS, compania de curierat cu care colaboram, costul de expediere retur in valoare de 15 lei va fi dedus din suma finala care va fi rambursata catre tine. Daca alegi sa returnezi coletul direct, printr-o alta companie de curierat, costul de expeditie al acestuia catre depozitul nostru va fi suportat de tine.
Nu iti vom retine niciun cost de expeditie a returului daca ai primit produsele defecte sau incorecte.
AM PRIMIT UN CADOU. IL POT RETURNA?
Daca ai primit un cadou si iti doresti sa il returnezi, atunci te rugam sa iei legatura cu persoana care a plasat comanda initiala si sa o rogi sa urmeze Procedura de Retur descrisa mai sus. Dupa ce vom receptiona coletul returnat, suma de bani aferenta comenzii ii va fi rambursata persoanei care a plasat comanda initiala.
POT SA RETURNEZ UN PRODUS ESTÉE LAUDER CARE A FOST CUMPARAT DE LA UN MAGAZIN PARTENER LOCAL?
Comenzi
CAND IMI VOI PRIMI COMANDA?
Pentru mai multe detalii, te rugam sa accesezi sectiunea dedicata informatiilor despre Livrarea comenzilor online.
AM PRIMIT UN PRODUS GRESIT. CUM AR TREBUI SA PROCEDEZ?
Daca unul sau mai multe din articolele primite nu corespund cu produsele comandate de tine online, te rugam sa ne contactezi cat mai curand posibil la numarul de telefon 0372 737373 (L-V: 09:00 - 18:00).
AM PRIMIT PRODUSELE DETERIORATE. CUM AR TREBUI SA PROCEDEZ?
In momentul in care primesti coletul, te rugam sa inspectezi cutia pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii. Este normal ca aceasta cutie de expediere sa prezinte cateva urme de uzura insa, in cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, te rugam sa pastrezi cutia, materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactezi cat mai curand posibil la numarul de telefon 0372 737373 (L-V: 09:00 - 18:00) sau prin e-mail la customerservice@ro.esteelauder.com.
CUM POT ANULA O COMANDA ONLINE?
Daca iti doresti sa anulezi o comanda online dupa ce aceasta a fost inregistrata, te rugam sa ne contactezi telefoic la 0372 737373 (L-V: 09:00 - 18:00) in decurs de o ora de la inregistrarea acesteia. Odata ce comanda ajunge deja in curs de procesare, nu vom mai avea posibilitatea sa o anulam.
CUM POT SCHIMBA UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE?
Din pacate, nu avem posibilitatea de a te ajuta cu schimbarea sau inlocuirea de produse. In cazul in care nu iti mai doresti unul sau mai multe produse iar comanda nu a intrat inca in procesare, te rugam sa ne contactezi la 0372 737373 (L-V: 09:00 - 18:00) pentru a cere anularea comenzii, astfel incat sa poti ulterior plasa o comanda noua pe website. Daca ai intrat deja in posesia coletului si ti-ai dori sa schimbi unul sau mai multe produse, te rugam sa urmezi procedura standard de retur pentru produsele pe care nu ti le mai doresti si sa plasezi o noua comanda online pentru produsele cu care ti-ai fi dorit sa le schimbi pe acestea.
Produsele Noastre
COMPANIA DUMNEAVOASTRA TESTEAZA PE ANIMALE?
Estée Lauder are convingerea ferma ca testarea cosmeticelor pe animale nu este necesara si ar trebui eliminata la nivel mondial. Nu testam pe animale, iar compania noastra contribuie la schimbarea in tarile in care se efectueaza teste pe animale pentru produsele cosmetice, asa cum prevede legea. Mai multe informatii aici.
CUM ORGANIZEAZA ESTÉE LAUDER TESTAREA DE SIGURANTA A PRODUSELOR?
Siguranta consumatorilor a fost intotdeauna o prioritate maxima la Estée Lauder Companies. Ne angajam sa vindem numai produse sigure si sa lucram cu sarguinta pentru a ne asigura ca formularile si ambalajele noastre corespund standardelor noastre extrem de ridicate si respecta reglementarile aplicabile in fiecare tara in care produsele noastre sunt vandute. Estée Lauder se angajeaza sa asigure siguranta produselor noastre si bunastarea consumatorilor nostri. Ingredientele utilizate in produsele noastre au fost testate si s-au dovedit a fi sigure atunci cand sunt utilizate conform destinatiei. Procesul nostru strict de siguranta a produselor include revizuirea, evaluarea si testarea ingredientelor si produselor finite. Luam ca referinta in mod constant cercetarile stiintifice expert revizuite si evaluam utilizarea ingredientelor noastre in concordanta cu opinia stiintifica, reglementarile conexe si angajamentul nostru de a aduce consumatorilor nostri produse inovatoare de inalta calitate, care respecta reglementarile de pretutindeni in lume unde desfasuram afaceri.
CUM GASESC FORMULA SI NUANTA POTRIVITA DE FOND DE TEN PENTRU MINE?
Pentru a-ti gasi fondul de ten cel mai potrivit pentru tine, este important sa iei in considerare tonul tenului tau, acoperirea dorita si finisajul pe care iti doresti sa il obtii. Te invitam la explorat simplu si comod, oriunde te-ai afla, folosind Foundation Finder, disponibil online oricand.
CE INSEAMNA CODUL DE FOND DE TEN (EX: 2W2 DAWN)?
Prima cifra reprezinta nivelul de intensitate a nuantei. Nivelurile Estée Lauder variaza de la 1 (cel mai usor) la 6 (cel mai profund). Litera din mijloc indica subtonul. „C” reprezinta subton rece sau roz, „W” reprezinta subton cald sau galben, iar „N” este neutru (nu exista niciun subton predominant). Ultima cifra este adancimea culorii (de exemplu, 1 ar fi mai deschis decat 2).
CUM STIU CARE ESTE NIVELUL DE INTENSITATE SI SUBTONUL MEU?
Subtonul este tonul general vizibil al tenului tau atunci cand este nemachiat. Subtonul tau este Rece daca pielea ta are o culoare roz trandafirie. Subtonul tau este Cald daca pielea ta are o culoare aurie sau de masline. Daca pielea ta nu pare ca este nici Rece, nici Calda, cel mai probabil ai un subton Neutru.
CUM IMI DAU SEAMA CARE ESTE RUTINA POTRIVITA DE SKINCARE PENTRU MINE?
Pe baza a sase probleme cheie ale tenului, Estée Lauder a creat sisteme de skincare personalizate - o combinatie de produse destinate repararii si hidratarii - pentru a viza fiecare motiv de ingrijorare. Aceste sisteme se numesc Beautiful Skincare Solutions. Poti afla mai multe despre fiecare linie si poti gasi cea mai potrivita solutie pentru tine folosind Skincare Finder, disponibil oricand online.
CUM STIU DACA BEAUTIFUL SKIN SOLUTIONS SAU PRODUSELE DE SKINCARE RE-NUTRIV SUNT POTRIVITE PENTRU MINE?
Beautiful Skin Solutions sunt orientate catre grija specifica tenului tau, cu produse avand performanta inalta, stiinta avansata si rezultate dovedite. Re-Nutriv este linia noastra de lux SuperCremes, care combina beneficiile de reparare si de hidratare intr-o singura formula.
PIELE IMBATRANITA SI ERUPTII, AVETI PRODUSE DE SKINCARE CARE SA AJUTE CU AMBELE PROBLEME?
Da, avem! Aceasta este o preocupare pentru multe persoane, iar Estée Lauder are produse anti-imbatranire extrem de eficiente care sunt, de asemenea, fara ulei. Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle Crème Oil-Free Broad Spectrum SPF15 (Beautiful Skin Solutions Anti-rid) si Resilience Lift Firming/Sculpting Face and Neck Crème Oil-free Broad Spectrum SPF15 (Beautiful Skin Solutions Lifting/Fermitate) sunt doar doua optiuni disponibile.
FOLOSESC O CREMA EMOILENTA, MAI AM NEVOIE SI DE UN SERUM?
Da, iti sugeram sa folosesti un ser si zi si noapte, inainte de a aplica emoilentul tau preferat. Serurile sunt foarte concentrate, ofera rezultate imediate si pe termen lung, in timp ce stimuleaza si sustin functiile naturale ale pielii. Cremele hidratante ajuta la reconstructia barierei de protectie a pielii si contin tehnologii anti-imbatranire pentru a viza anumite probleme. Afla mai multe aici.
POT APLICA EYE CRÈME PESTE ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SERUM?
Da, poti aplica crema ta favorita de ochi Estée Lauder peste Advanced Night Repair Eye Serum, pentru beneficii avansate de reparare, atat ziua cat si noaptea.
CAUT SA OBTIN UN LOOK SPECIFIC DE MAKEUP. CUM POT INVATA MAI MULTE DESPRE NUANTE SI TEHNICI CARE SA FUNCTIONEZE PENTRU MINE?
Te invitam sa descoperi colectia de tutoriale video care contine tehnici specifice precum modalitatea de a obtine un Smokey Eye simplu. Alternativ, afla cum poti obtine un machiaj complet in doar 3 Minute.
Estée E-List
CE ESTE PROGRAMUL DE LOIALITATE ESTÉE E-LIST?
Estée E-List este locul in care vei fi prima persoana care va afla despre tot ce este mai bun in materie de frumusete. Hollywood are lista sa de VIP-uri insa, cand vine vorba despre frumusete, exista o singura lista pe care iti vei dori sa te afli: Estée E-List. Primeste acces instantaneu la e-xclusivitati si beneficii irezistibile. Iar acesta este doar inceputul! Acumuleaza puncte, alege cadouri si bucura-te de e-xperiente online e-xtraordinare.
CUM MA POT INSCRIE IN CLUBUL ESTÉE E-LIST?
Te poti inscrie in Programul de Loialitate Estée E-List Romania inregistrandu-te online, pe www.esteelauder.ro, si urmand indicatiile de inregistrare. Va trebui sa ne furnizezi numele complet, adresa de email, data nasterii, un numar de telefon mobil si o adresa completa, inclusiv codul postal. Inscrierea in program nu implica niciun cost.
CINE ESTE ELIGIBIL PENTRU INSCRIEREA IN ACEST PROGRAM?
Programul este disponibil pentru persoanele fizice care sunt rezidenti legali in Romania si au varsta de cel putin 18 ani si care furnizeaza si mentin o adresa de email valabila. Persoanele sub 18 ani trebuie sa obtina consimtamantul parintilor sau al tutorelui legal pentru a se inscrie in Program. Programul nu poate fi utilizat în scopuri comerciale. Companiile, uniunile și alte organizații nu sunt eligibile pentru participare. Angajatii Estée Lauder Romania SRL sunt eligibili pentru a dobandi calitatea de membru numai pentru uz personal.
CU CE TREBUIE SA FIU DE ACORD PENTRU INREGISTRAREA ESTÉE E-LIST?
Devenind membru al programului de loialitate Estée E-List, esti de acord ca ai citit, inteles si ca accepti Termenii si Conditiile Programului si Politica noastra de Confidentialitate, inclusiv orice schimbari sau modificari pe care le putem face acestora.
CUM FUNCTIONEAZA ESTÉE E-LIST?
Estée E-List este un program de loialitate care rasplateste clientii pentru achizitionarea online a produselor Estée Lauder si pentru participarea la anumite experiente de brand.
Membrii Estée E-List primesc 1 punct pentru fiecare achizitie de 1 leu (inclusiv TVA) la cumparaturile eligibile de pe www.esteelauder.ro.
Punctele sunt valabile timp de un an, de la 1 iunie pana la 31 mai. La data de 1 iunie a fiecarui an, puncteletale se reseteaza la zero si vei incepe sa acumulezi noi puncte pentru beneficii si pentru a accesa noi recompense.
CUM OBTIN BENEFICIILE?
Te poti bucura de toate beneficiile tale Estée E-List prin simpla inregistrare a unei noi comenzi online, pe www.esteelauder.ro. Vei regasi toate informatiile legate de nivelul si punctele tale acumulate direct in contul tau, pe website. Beneficiile pot fi accesate numai la plasarea unei noi achizitii pe www.esteelauder.ro. Pentru a putea utiliza beneficiile, trebuie sa te asiguri ca ai intrat in contul tau Estée E-List.
CAT TIMP DUREAZA SA PRIMESC PUNCTELE PENTRU CUMPARATURILE MELE ANTERIOARE?
Punctele aferente comenzilor tale online de pe www.esteelauder.ro vor fi vizibile in contul tau Estée E-List dupa facturare, plata si livrare. Poate dura pana la 15 zile pentru ca achizitiile eligibile si activitatile legate de program sa fie actualizate si postate in contul tau.
CUM POT VERIFICA STATUSUL CONTULUI MEU?
Poti verifica starea contului tau Estée E-List in orice moment, intrand in contul tau online pe www.esteelauder.ro, unde vei putea urmari punctele curente, nivelul si beneficiile disponibile.
CUM IMI POT ALEGE CADOUL, DUPA CE AM ACUMULAT SUFICIENTE PUNCTE?
Daca esti deja membru in clubul Estée E-List si ai acumulat suficiente puncte in cont prin plasarea de comenzi online, vei avea in mod automat posibilitatea de a utiliza aceste puncte pentru a iti alege un cadou la plasarea urmatoarei tale comenzi online. Astfel, in cadrul procesului de finalizare a comenzii online, websiteul te va redirectiona intr-o pagina speciala unde vei putea vedea lista din care iti vei putea alege cadoul dorit, in functie de numarul de puncte pe care il vei avea disponibil in contul tau, la momentul respectiv. Cadoul ales de tine se va adauga in costul tau de cumparaturi ca produs gratuit si va fi livrat alaturi de restul comenzii tale online iar punctele aferente cadoului ales de tine vor fi retrase din contul tau Estée E-List.
PUNCTELE SI BENEFICIILE MELE AU VREO VALOARE IN NUMERAR?
Nu. Punctele si beneficiile obtinute prin intermediul Estée E-List nu au valoare in numerar, nu sunt transferabile si nu vei avea drepturi de proprietate asupra acestora.
POT RETURNA SAU SCHIMBA PE BANI UN CADOU ALES PE PUNCTE?
Nu. Produsele alese cadou pe puncte, ca beneficiu Estée E-List, nu pot fi returnate sau schimbate cu bani, cu alte produse sau cu puncte.
POT IMPARTI CONTUL SAU PUNCTELE SI BENEFICIILE ESTÉE E-LIST CU ALTCINEVA?
Nu. Conturile, punctele si beneficiile Estée E-List nu pot fi impartite sau combinate. Numai un membrul inregistrat in club, care achizitioneaza produse online, poate acumula puncte si accesa beneficii.
CUM GESTIONEZ COMUNICARILE ESTÉE LAUDER PRIN EMAIL?
Iti poti actualiza preferintele de comunicare prin email din contul tau online, pe www.esteelauder.ro. Poti, de asemenea, sa renunti la primirea de emailuri in scop de marketing sau legate de club, apasand pe butonul de „Dezabonare” din partea de jos a fiecarei notificari prin email primite de la noi. Daca renunti la primirea de comunicari prin email, nu veti mai primi informari cu privire la statusul tau sau la recompensele sau beneficiile Estée E-List.
CUM POT ACTUALIZA INFORMATIILE OFERITE LA INREGISTRAREA IN CLUB?
Iti poti actualiza informatiile oricand, accesand contul tau online la www.esteelauder.ro, sau trimitand o solicitare la Serviciul Clienti Estée Lauder Online, apeland la numarul de telefon 0372737373 sau trimitand un email la customerservice@ro.esteelauder.com.
CUM PROCEDEZ DACA MI-AM UITAT PAROLA?
Iti poti reseta cu usurinta parola alegand „Ti-ai uitat parola?” si furnizand adresa de email cu care te-ai inregistrat, pe pagina de intrare in cont.
CUM POT PROCEDA CAND CONSIDER CA O ACHIZITIE NU A FOST ALOCATA CORECT IN CONTUL MEU?
Daca ai nelamuriri cu privire la activitatea din contul tau Estée E-List, te rugam sa contactezi Serviciul Clienti Estée Lauder Online, apeland la numarul de telefon 0372737373 sau trimitand un email la customerservice@ro.esteelauder.com, astfel incat sa te putem ajuta. Solicitarea de clarificare trebuie inregistrata in termen de 30 de zile de la data achizitiei.
CE TERMENI GUVERNEAZA PROGRAMUL?
Te rugam sa consulti Termenii si Conditiile Programului de Loialitate Estée E-List pentru a afla toate detaliile.
CUM IMI POT EXPIRA PUNCTELE NEUTILIZATE?
Punctele acumulate si neutilizate vor expira la data de 1 iunie a fiecarui an, cand se va reseta ciclul programului de loialitate. Dupa data de 1 iunie, cand se va reseta ciclul programului de loialitate, vei putea din nou sa acumulezi puncte, sa te bucuri de beneficii si sa avansezi de la un nivel la urmatorul, in mod obisnuit.
POATE INCETA CALITATEA MEA DE MEMBRU AL CLUBULUI ESTÉE E-LIST?
Da. Putem, la discretia noastra, sa reziliem orice titlu de membru in orice moment, inclusiv prin, dar fara a se limita la, nerespectarea Termenilor si Conditiilor Programului de Loialitate Estée E-List sau a Termenilor si Conditiilor website-ului.
EXISTA POSIBILITATEA CA PROGRAMUL ESTÉE E-LIST SA FIE MODIFICAT SAU REZILIAT?
Da. Putem, la discretia noastra, sa anulam, sa modificam, sa restrictionam sau sa reziliem programul Estée E-List sau orice aspect sau caracteristica a acestui program de loialitate in orice moment, fara notificare prealabila, chiar daca astfel de modificari pot afecta valoarea punctelor si a beneficiilor deja acumulate sau castigate si/sau capacitatea de a pretinde punctele si beneficiile acumulate.
CE SE INTAMPLA CU ORICE BENEFICIU PE CARE LE-AM CASTIGAT DACA TITLUL MEU DE MEMBRU IN ESTÉE E-LIST ESTE REZILIAT SAU EXPIRA?
Daca titlul tau de membru este reziliat sau expira, punctele si beneficiile din contul tau se vor rezilia automat. Vom anunta membrii cu privire la data incheierii Programului.
CUM IMI ANULEZ CALITATEA DE MEMBRU ESTÉE E-LIST DACA NU MAI VREAU SA PARTICIP?
Daca decizi ca nu mai doresti sa faceti parte din program, ne poti contacta la Serviciul Clienti Estée Lauder Online, apeland la numarul de telefon 0372737373 sau trimitand un email la customerservice@ro.esteelauder.com.